Jest nie tylko prawniczką dysponującą wiedzą i wieloletnią praktyką zawodową, ale również osobą wykorzystującą te umiejętności do realizacji najważniejszego celu – zapewnienia klientom prawdziwego wsparcia. Dba, by czuli, że mają po swojej stronie profesjonalistkę, która doskonale rozumie ich problem i pomaga go rozwiązać, walcząc w ich imieniu o słuszną sprawę.
W okresie poprzedzającym otwarcie własnej Kancelarii, zdobywała doświadczenie w organach centralnej administracji rządowej. Pracowała w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji w Departamencie Legalizacji Pobytu oraz w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców. Była odpowiedzialna za sporządzanie decyzji w sprawach zezwoleń na pobyt, uczestniczyła w kontrolach urzędów wojewódzkich w zakresie spraw pobytowych, w ramach delegacji służbowych zapoznawała się z funkcjonowaniem administracji w krajach UE w zakresie prawa imigracyjnego, systemu Schengen.
Dzięki tym doświadczeniom zawodowym stała się specjalistką z zakresu prawa administracyjnego, a przede wszystkim prawa cudzoziemców, obywatelstwa polskiego oraz zatrudniania i prowadzenia działalności gospodarczej przez cudzoziemców w Polsce. Doskonale wie, jak poszczególne procedury przebiegają zarówno od strony cudzoziemców, jak i urzędów, a to pozwala jej działać znacznie sprawniej i skuteczniej.
Wiedzę i umiejętności z zakresu prawa rodzinnego poszerzała już podczas odbywania aplikacji adwokackiej pod kierunkiem swojego patrona adw. Wiesława Ociepki, cenionego specjalisty z zakresu prawa rodzinnego i karnego. Od tego czasu zdobyła wieloletnie doświadczenie, które z powodzeniem wykorzystuje do pomocy prawnej swoim klientom, prowadząc sprawy dotyczące m.in. rozwodów, władzy rodzicielskiej i ustalenia ojcostwa.
Jest świadoma, że ten obszar prawa wkracza w najbardziej osobiste sprawy każdego człowieka, budzi najwięcej emocji, przeżyć i rozterek. Właśnie dlatego, świadcząc pomoc prawną w tym zakresie, łączy znajomość prawa z empatią i umiejętnościami interpersonalnymi. Dąży do osiągnięcia wyznaczonego celu przy jak najmniejszych stratach emocjonalnych swoich klientów, dbając o wypracowanie stanowiska jak najbardziej kompromisowo, w trosce o dobro klientów oraz ich bliskich.
Doskonale rozumie, że na satysfakcję wpływa nie tylko finalny efekt i pozytywne zakończenie sprawy. Znaczenie ma także wzajemne zaufanie oraz poczucie bezpieczeństwa w toku całego postępowania. Właśnie dlatego nie zostawia klientów bez odpowiedzi.
W prowadzonych sprawach pozostaje z nimi w stałym, bezpośrednim kontakcie i na bieżąco informuje o rozwoju sytuacji. Dba o przygotowanie realnej strategii, a później – o konsekwentną jej realizację. Reprezentuje klientów przed urzędami i sądami, sporządza pisma procesowe i czuwa nad każdym szczegółem postępowania. Wszystko po to, by czuli się bezpiecznie i nie mieli wątpliwości co do przebiegu sprawy.